Dear Followers

Sunday, August 23, 2015

Truth or Dare

Truth or Dare? Damn ! Sungguh menyesal main game ni dengan Nona, Sri, Mardhiah. Its 4 of us. The idea came from Nona. Im so excited to play this game.

Sebab apa menyesal?
Sebab apa aku excited?

Okay. Sebab aku excited.. Kitorang memang nak tanya Nona. But aku lupa orang tu boleh pilih its truth or dare. Nona is too smart to play this game in one round. She managed to escape by choosing dare. We dare her to hug kak chom. Hahaha. Dan cakap Iloveyou. Dan dia buat benda tu. Applause please.

After that, giliran Mardhiah.. Dia pilih truth but kita memang tak tahu nak tanya apa dan soalan cliche la kita bagi siapa lelaki yang kat APM yang paling attractive.. Dia cakap Fahmi sebab muka.

Then, Sri. Dia pilih truth... Kita tanya dekat dia pernah ada rasa nak tinggalkan dia punya abe tak. Dan dia jawab pernah ada tapi tak sampai hati.

Akhir sekali, turn aku. I let them to choose truth or dare for me. Then dorang dengan confident jawab truth. Soalannya... Siapa perempuan yang aku pernah suka sikit.. Dan boleh dijadikan calon isteri? Dah niat nak menipu tapi I cant.... Huaaarrgghh.. Itu yang aku menyesal.. Malu sangat nak mengaku.. Memang kadang aku nampak macam tak malu bila bergaul tapi bila melibatkan perasaan. Aku akan jadi pemalu gila. Nak sebut nama orang yang aku suka pun aku tak dapat. Kelu. Sebab dia ada depan mata. I cant tell. But they know siapa perempuan tu. At last Sri just type nama orang tu dan aku pun tak mengiyakan atau tak menafikan. Arggghhhh !! Menyesal. I want to keep it low.. Tapi still orang nampak.. What should I do?

Bismillahi tawakkaltu alallah. :)
Sekian. Mohon doa dari kalian.
Post a Comment

besties forever

besties forever
this is me. . the real me . . so crazy and kinda friendly :) easy go person