Dear Followers

Friday, August 21, 2015

Lari keluar daripada zone

Lari keluar daripada zone? Zone apa der? Zone adik beradik. Hahahaha.
Dalam group tu ada tiga orang.. Aku, dia, dan kawan sorang lagi. Memang apa-apa hal kita cerita dekat situ je.

Tapinya kan, dorang panggil Along, angah, adik. Hahaha. Aku angah, dia along. Bila dorang main Along , Angah, Adik aku tak panggil pun dorang Along ngn adik. Sebab aku tak nak ada dalam zone tu.

Then hari ni, bila dia panggil along angah lagi. Aku step up dan cakap eiyekk.. Tak nak lah along angah. Hahahaha. But then, dia kata... Itu untuk ingatkan aku batas mengurat kat dia dengan kawan sorang lagi. Tapi, kawan sorang lagi tu dah berpunya. Memang tak lah aku nak jatuh suka.

Dekat dia ni haaa.. Muahaha. I cannot lah. Whatever it is, dia dah macam start to care. Bila aku update sad moments.. Dia tanya aku kenapa.. Tapi aku tak reply sebab aku tidur dohh. Dia dah semacam cuak. Kehkeh.

Aha, itulah aku.. Aku tak biasa cerita masalah kat orang. Aku cuma luah sedikit kat mana-mana tapi bukan pada orang. Dia try nak dekat dengan aku dan faham aku. But, aku macam susah jugak nak cerita masalah sendiri kat orang. Haha. Tak apalah.. Esok nak pergi Singapura.. Kalau dia tanya, aku akan cuba jawab.

Ya, suka tetap suka. Tapi dia tak boleh tahu. But !!! Ada tiga orang kawan aku yang perasan aku dah jatuh hati dekat dia. Aduhai.. Ingat dah pandai sorok feeling ni. +_+

Aku harap dorang bertiga dapat simpan rahsia. Kalau si dia tahu, biarlah dia perasan sendiri. Apa pun keputusan dia selepas itu aku terima. Huwwwww ~


πŸŽ€✨πŸ‘±πŸ’—πŸ‘Έ✨πŸŽ€
πŸŽ€✨πŸ‘¨πŸ’œπŸ‘©✨πŸŽ€
πŸŽ€✨πŸ‘΄πŸ’™πŸ‘΅✨πŸŽ€
πŸŽ€✨πŸ―πŸ’›πŸ°✨πŸŽ€
πŸŽ€✨πŸ‘½πŸ’šπŸ’€✨πŸŽ€
 AllYouNeedIsLove
πŸ˜πŸ’“πŸ˜˜πŸ’˜πŸ˜œπŸ’☺

Post a Comment

besties forever

besties forever
this is me. . the real me . . so crazy and kinda friendly :) easy go person