Dear Followers

Wednesday, August 19, 2015

DJ N

DJ N ? Dia selalu main-main jadi DJ dekat group whatsapp. Nama radio tu sosomething.fm kahkah. Diambil daripada nama group.

Ada sekali dia acah jadi dj radio, minta orang hantar pesanan bagai. Aku terus pm dia dekat whatsapp. Ada ucapan untuk kawan๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚. Sekali betul2 dia bacakan ucapan tu. Memang aku gelak-gelak.

Aku dengar apa yang dia potpetpotpet masa jadi DJ radio dengan emak. Haha. Mungkin mak aku tahu la kot aku sjka dia. Sebab asyik cerita pasal dia je. Hahaha. Hari tu aku suruh mak aku cakap dalam group tu. Aku dah tekan record. Sekali mak aku cakap, 'N, Haziq suka N." Kahkah! Nasib baik aku sempat cancelkan. Kalau tak.... Hahaha. Malu gila.

Tapi ada mak aku vn, pandai N masak, boleh jadi menantu makcik. Terus dia PM aku kat whatsapp. Malu la tu. Hahaha

Rasa macam dah makin rapat, rasanyalah. Tapi tak rasa dia akan ada perasaan yang sama macam aku dalam waktu yang terdekat.

Apa pun, teruskan berdoa, rendahkan pengharapan. Bukan aku tak mahu berharap. Cuma aku takut kecewa.
Post a Comment

besties forever

besties forever
this is me. . the real me . . so crazy and kinda friendly :) easy go person