Dear Followers

Tuesday, December 9, 2014

Kerana cemburu itu tanda sayang

Aku tak tahu aku nak ungkapkan macam mana perasaan aku sekarang ni.
Aku tak tahu sama ada sakit kerana cemburu atau apa.
Naluri aku sentiasa tepat, sejak pertama kali aku dengar nama tu.. Aku semacam rasa sesuatu antara dia dan dia.
Lama juga aku simpan rasa curiga tu.. Aku tengok dia pun semacam sudah mahu berubah.. Itu semua tanda-tanda awal mungkin.
Pagi lepas subuh, aku tergerak hati nak tengok FB laki tu. Apa yang aku dapat memang buat hati aku terluka.
Aku tak tahu nak cakap macam mana. Andaian aku cuma mereka seperti ada apa-apa hubungan.
Aku hanya mampu berdoa supaya apa yang aku rasa itu tidak benar.. Supaya apa yang aku rasa itu cuma mainan perasaan rindu dan cemburu.
Ratieqah Najeehah, aku nak kau tahu sememangnya aku rindu kat kau. Ya, aku cemburu melihatkan komen2 itu.
Lama aku bertahan kerana kau, aku cuba untuk terus macam ni sampai bila-bila. Sebab kau tu lain daripada yang lain. Orang lain lihat kau begitu begini tetapi tidak di mata aku.
Post a Comment

besties forever

besties forever
this is me. . the real me . . so crazy and kinda friendly :) easy go person