Dear Followers

Monday, November 3, 2014

Biar kau tak tahu

Aku biarkan senyum dekat depan kau.. Dalam aku, kau tak akan tahu. Dulu memang aku tunjuk dekat kau bila aku ada masalah. Kali ni tidak.. Aku tak akan tunjuk. Aku akan biar kau yang tanya.

Aku nak tengok... Betul ke tidak apa yang kau cakap. Kau cakap kau selalu sakitkan hati aku. Tapi aku kata tidak. Kau tetap kata ya. Baiklah, aku akan ke belakang sedikit untuk sementara waktu. Aku mahu lihat kau cari aku ke tidak.

Kalau kau cari aku, aku nak kau tahu kehadiran kau dalam hidup aku memang bawa kegembiraan. Kalau kau tak cari aku... Ya, benarlah kau bawa kesedihan. Jujur, aku nak kau cari aku. Aku nak buktikan yang kau salah...

Ya memang kadang aku terasa hati dengan layanan kau. Yang kadang okay. Kadang macam haram. Beb, aku tak kisah.. Yang penting aku lagi banyak senyum daripada terasa hati.

Sekian, luahan hati aku...
Terima kasih kerana membaca.

Post a Comment

besties forever

besties forever
this is me. . the real me . . so crazy and kinda friendly :) easy go person