Dear Followers

Monday, August 25, 2014

Luah yang terbuku?

Luah apa yang terbuku di hati?
Nak luah kat mana?
Kat sini?
No.
Kat orang sekeliling?
No.
Kat orang yang kau percaya?
Probably yes.

Nak luah dekat blog? Boleh. Aku luah. Tapi tak semua. Kau semua tahu sikit je. Sedih aku tak mahu la semua orang tahu. Biar dekat blog ni semua cerita2 gembira aku je. Cerita aku sedang gembira senyum dengan orang yang aku sayang yang aku rapat. Tak akan ada cerita aku sedih or geram dengan orang. Kalau ada. Biar aku bagitahu sedikit je. Hee. Aib orang tak elok dijaja. Ingat.

Nak luah dekat orang yang ada kat sekeliling? No. Jangan. Tak boleh. Sebab apa? Sebab nanti dia cerita dekat orang lain. Orang tu cerita kat orang lain. Last2 sampai kat telinga orang yang kita tak suka. Habis. Punah. Haha. So... Hati2 pilih pendengar. Bagi aku... Aku hanya akan cerita dekat orang yang aku percaya dan sayang. Kalau kau ada dengar luahan hati aku. Ya, kau la orang yang aku percaya dengan hidup aku. Kalau kau khianat kepercayaan aku. Sampai mati aku benci kau. Ya, aku ada benci orang sangat2 sebab dia buat aku hilang kepercayaan dan respek dekat dia. Huh!

Btw, lately..
Nak sedih. Tapi tak tahu sebab apa.
Kadang tersenyum.. Pun tak tahu sebab apa.
I am in the middle of laugh and tears.
You have the powers to push me to any one of it.

Thats it. Thanks for reading.

Post a Comment

besties forever

besties forever
this is me. . the real me . . so crazy and kinda friendly :) easy go person