Dear Followers

Monday, August 25, 2014

Kawal diri

Kawal diri?
Susah ke nak kawal diri?
Ya , Tidak dan mungkin.

Ya susah nak kawal diri kalau kau terlalu happy atau terlalu sedih. Kau lost. Satu lagi.. Ego. Yes.. Kalau ego tinggi memang susah nak kawal diri. Its depend on you how you manage your alter ego. If you can manage it well, you can do well in managing your life.

Ahhhaa. Aku? Jenis aku depend on situation kot. Kalau situasi tu memperlihatkan aku tak perlu kawal diri aku. Memang aku akan burst out and jadi hulk. Hahaha. Teringat masa jadi KP dulu. Sebab dah bagi muka sangat.. Aku terus malas nak kawal diri. Semua pengawas aku marah. Sorry no sorry. Padan muka dorang. Sekali tu je aku marah. Lain semua cakap elok2. Aku bukan jenis manusia pemarah.

Kawal diri? Erm. Semua terletak dekat tangan sendiri je sebenarnya. Kau ada pilihan nak kawal atau nak lepaskan semua dan mungkin juga pendam semuanya. Choose wisely haa. Every decision that you will made will have its own consecuences... Pakat2 pikiaq? dua tiga kali ya !

Okay itu je. Utk kamu yang membaca.. Jangan berubah tiba2.. Kawal diri tu. Nanti kamu buat orang yang kenal kamu terkejut. Bisa terkedu bahhhhh...

K itu je. Babai !
Salam
¯\_(ツ)_/¯

Post a Comment

besties forever

besties forever
this is me. . the real me . . so crazy and kinda friendly :) easy go person