Dear Followers

Monday, August 25, 2014

From distance

Hai kau yang tak mahu aku dekati kerana kau yang minta.

Aku nak bagitahu ya aku tak akan dekati kau. Aku hormat keputusan kau. Tapi kan... Biarlah aku tengok kau daripada jauh..

Kalau kau rasa kau tak ada teman kat sana nanti. Jangan risau aku ada je lagi untuk kau.

Jadi seperti sediakala mahu cerita segala. Bukan aku mahu tahu tentang kisah hidup kau. Cuma aku hanya nak kau rasa ringan bila kau dah cerita luah segala.

Apa yang aku boleh tolong aku tolong. Jangan risau.. Tak ada benci masih ada sayang. Aku tahu tu memang sifat kau. Kau insecure. Ego? Yes. It is. When insecure and alter ego is combined. You know what will happen next.

Post a Comment

besties forever

besties forever
this is me. . the real me . . so crazy and kinda friendly :) easy go person