Dear Followers

Wednesday, March 27, 2013

Dia Kekasih Hati

Sudah hampir setahun berlalu. . Tempoh perkenalan kita pun sudah menjangkau lebih daripada setahun. . 
Dah macam - macam dugaan kita lalui. . Berapa banyak kali kita bergaduh dan merajuk pun tak terkira. .
Dulu masa mula - mula kita kenal semuanya manis je kan ? Tapi itulah lumrah . . Mula - mula kita tak kenal siapa pasangan kita. . Dah setahun baru kita tahu perangai yang sebenar. . 

Kita bergaduh. . Kita merajuk. . Kita menangis. . Kita saling bercerita tentang pengalaman pahit manis dalam kehidupan. . Kita juga saling memberi semangat antara satu sama lain. Saya tak rasa saya akan jumpa perempuan lain yang sama seperti awak. Kalau ada pun saya tetap tak nak pilih yang lain sebab awak tiada gantinya. . 

Saya tetap yakin dan tetap berdoa supaya kita dapat bersama - sama sehingga ke akhir hayat. . Keluarga kita pun dah restu. . Cuma tunggu habis belajar je sayang. . :) Saya berharap awak dapat tahan dengan kerenah saya ni dan saya pun dapat bersabar dengan perangai awak. Kita tahu persefahaman tu penting kan sayang dalam hubungan ini ? 

Tak semua yang kita impikan kita akan dapat. . Tapi saya cuma impikan awak jadi milik saya yang sah satu hari nanti. . Itulah impian saya sejak saya kenal awak dulu sayang. . . :) 

Nur Izzaty Nabila Binti Mohd Izzahar ILOVEYOUSOMUCHDEAR ! ! 


Sunday, January 20, 2013

Serba tak kena

Aku tak tahu hidup aku ni sekarang serba tak kena.. Kadang2 rasa sedih.. kadang rasa rindu seseorang sangat2...

Kadang2 rasa nak menjerit.. nak menangis... tapi tak boleh.. sebab semua aku simpan dalam hati.. bila duduk diam sorang2 dalam gelap.. terkenang semua ni.. Boleh menangis sendiri dibuatnya.. Aku rindu dia..

Tapi aku faham.. dia jugak sbgai pelajar terlalu sibuk dengan aktiviti dekat sana termasuk aku.. tapi.. tapi.. nevermind.. I will wait for it.. malas nak type panjang2.. harap orang tu baca. iloveyou and imissyousomuch.

p/s : maaf kalau seminggu dua ni ramai yang kena marah kena maki dengan aku.. terkena sepak terajang tetiba.. maaf. . aku betul2 tengah serabut..

besties forever

besties forever
this is me. . the real me . . so crazy and kinda friendly :) easy go person