Dear Followers

Sunday, October 7, 2012

Kita Saling Merindu

Assalamualaikum dan selamat sejahtera . . Selamat membaca cerita saya dan dia . :)

Hari ni aku buat keputusan untuk buat entry pasal dia lagi. . memandangkan dah rajin nak menaip je sekarang. . Aku pun nak lah story pasal kami berdua . . yang rasa macam tak boleh baca cerita cinta macam novel cinta. . anda disarankan untuk keluar je lah jangan baca. . hehe. . takut2 tak tahan nanti. . muntah sweet kang. . :P

Kita saling merindu ? ye ke ? betul ke kita saling merindu ? saya tak tahu. . yang saya tahu saya rindu awak sangat2. . sejak awak balik ke kampus saya tak tahu kenapa saya jadi lagi senang nak rindu dekat awak. . padahal kalau awak dekat sini pun kita jarang nak jumpa. . maklumlah rumah kita bukannya dekat sebelah2 je kan. . Tentang rindu ni. . saya tak tahulah kenapa jadi rindu gila2. . bila hati ni rindu dekat awak. . semua benda saya buat jadi tak kena kot. . masa awak dalam perjalanan balik ke kampus kat Kedah nun jauh di sana tu. . saya tahu awak demam. . dan awak pun tahu yang saya demam jugak. . mungkin effect merindu setengah mati ? entah cuma andaian. . semua tu diluar daripada kuasa kita kan ? :))

Mula2 saya ingatkan kita akan jarang contact kalau awak dekat sana. . tapi jangkaan kita meleset. . kita ? eh tidak. . jangkaan saya. . sebab awak kata boleh contact lagi. . manalah saya tahu. . masa tu awak tak guna phone sendiri tapi phone adik awak . . tapi lepas je sampai sana awak beli phone baru ~ untunglerr xperia mini yee ~ hahahahaha. . tapi tak best bila call awak. . awak x dapat dengar suara saya dengan clear. . :( dah laa. . yang penting kita dapat dengar suara masing2 dan awak dapat dengar saya punya suara dan saya pun dapat dengar awak ketawa gembira . .

Bila awak nak balik ke Klang semula pulak.. hati sy tkut klau apa2 jadi dekat awak bila awak naik bas.. otak ni tak boleh berhenti pasal kes2 kt ats jalanraya tu yg membabitkan bas... :( tapi alhamdulillah dah bbrpe kali awak balik.. awak selamat sampai ke ruma awak.. saya sayangkan awak sangat2 ! tak nak apa2 jadi dkt awak mse dlm prjlnan balik...
Post a Comment

besties forever

besties forever
this is me. . the real me . . so crazy and kinda friendly :) easy go person