Dear Followers

Sunday, October 7, 2012

Hanya Untuk Awak II

Dia datang tanpa diduga. . Saat aku rasa tak berdaya untuk menunggu. . Dia datang menyinari hati ini. .

Nak kata puitis tak pun sebenarnya ! Hahahaha. . nak menjiwang tak reti lah. . Post ni sebenarnya untuk dia. . Kalau korang nak tahu siapakah dia ? Carilah sendiri. . Dia comel walaupun pernah aku panggil dia Dayang Senandung. . errk ? Bukan aku yang panggil tapi ni sebab ibunya yang kata dia macam Dayang Senandung bila balik dari kampus ! :D

Dulu aku tak jangka yang dia akan sayang aku macam mana aku sayang kat dia. . Tapi sekarang aku dapat rasa yang dia dah boleh terima aku seadanya. . :) Aku serius dengan dia. . Tak main-main ! Sampai family dia datang beraya ke rumah aku dan jumpa dengan parents aku. . Aku pun beraya ke rumah dia dengan membawa family aku sendiri. . :) Parents aku pun suka tengok dia. . 

Tak tahu nak cakap apa. . dalam fikiran ni banyak rasanya yang difikirkan ! Tapi tak tahu macam mana nak terjemahkannya. . Cuma nak awak tahu saya sayang awak sangat-sangat ! Walaupun kita sering berjauhan sampai beratus2 kilometer. . Saya tetap rasa awak sangat2 dekat dengan saya. . :)

Family kita cakap. . marilah kita study sampai berjaya dulu. . . bila dah berjaya. . ada duit. . ada segalanya. . baru kita fikirkan apa yang seterusnya. . :) *beriye sangat nampak ? hahahahahaha. .

awak.. ni post sy nk publish tp nmpk mcm over so sy bia je kt draft.. ;)

Post a Comment

besties forever

besties forever
this is me. . the real me . . so crazy and kinda friendly :) easy go person