Dear Followers

Sunday, October 7, 2012

First time fetch awak . .

Hari ni . . hari Khamis. . :) Hari yang paling bertuah dalam hidup awak mungkin ? sebab saya yang ambik awak dekat seksyen 17 hari ni .. Selalunya awak balik hari Jumaat.. hari yang daddy awak boleh ambik awak.. tapi hari ni takde sape boleh ambik awak selain daripada saya.. :D

Awak dah try call ibu awak.. dah try call Anis tapi semua tak berjawab.. busy nak beraya lah katakan... so.. saya memang dah lama tunggu saat ni.. untuk ambik awak ! ! :D macam biasa lah kan. . masa dengan awak memang masa saya paling bahagia sangat-sangat-sangat ! ^^ tak tahu kenapa. . ;)

Masa mula-mula nak keluar rumah.. saya dah mintak kbenaran mak saya dah pun amek awak... cuma ibu awak je saya call tak dapat-dapat.. hehehe. . so memang patut lah saya amek awak.. saya taknak awak naik teksi.. rasa macam tak selamat.. hummm sayang sangat sampai taknak ada apa2 jadi kat awak sayang.. :) lpas tuu.. saya otw lah pergi seksyen 17 tu.. actually saya tahu tempat tu dan pernah sampai cuma lupa je.. so saya gunalah bantuan GPS saya.. cuma lambat sikit sampai sebab traffic jammed dkat tol n pdg jawa tu..

Mula dah sampai seksyen 17.. tercari-cari awak di mana.. rupa2nya dekat sebrang jalan.. aishh. . salah bagi info awak ni.. hehe. . so.. bila dah jumpa awak... sorry saya bukan lelaki yang acah2 gentleman nak bukakkan pintu untuk perempuan or tarikkan kerusi untuk perempuan.. hee.. so awak jangan pelik eh.. tulah diri saya.. kalau boleh saya nak je buat macam tu.. tapi tu bukan saya yang sebenar mungkin kalau lepas kahwin saya da tak buat macam tu lagi kot? :D so lebih baik awak biasakan daripada sekarang.. hehehehe..

Masuk je awak kat dalam kereta.. awak mulalah berborak2 dengan saya.. hee.. saya sebenarnya malu2 lagi tuu.. sebab tu nak cakap pun tak tahu nak cakap apa.. and muka serius kan bila bawak kereta? ummm. . tu sebab saya nak fokus atas jalan.. ceh ! konon laa kan.. ~ :P kalau boleh taknak ikut alam impian.. sebab saya nak bawak awak lalu Klang baru boleh lama2 sikit dalam kereta dengan awak.. boleh tatap muka awak lama-lama sayang ! walaupun awak kata muka awak hitam legam ke apa.. saya ttap suka pandang muka awak dan reaksi awak masa saya tenung muka awak.. ;D

Agak lepas tu.. kita pon sampailah rumah awak.. saya pon terpaksa lah biarkan awak keluar dpd kereta saya.. heee.. sedih gak sbnrnye masa tu .. igt nk ajk awak bbuka sama2.. ;) tapi bukan rezeki saya myb thun dpan la kot..  so kesimpulannya.. start daripada hari ni.. saya kalau boleh nak amik awak selalu sayang.. nak lepaskan rindu saya slama sbulan tu dgn tgk muke awk jeeeeeeeeeeee ! ! :D

ILOVEYOUSOMUCH IZZATYNABILA ! ALWAYS AND FOREVER . I will never let you go. .
Post a Comment

besties forever

besties forever
this is me. . the real me . . so crazy and kinda friendly :) easy go person