Dear Followers

Saturday, April 28, 2012

Aku Merayau Aku Balik Lambat :)

Assalamualaikum . Salam Bersih . Salam 1 malaysia . hahahaha ~ ;)

Hari ini punya cerita tentang lifestyle aku . . anda mahu baca ? teruskan . . agak macam dah muak ? baca je lah weh. . ni cerita aku bukan cerita politik . . tak suka boleh blah lah sebenarnya :)

Tengok title post ni pun korang mesti igt aku ni budak liar suka keluar merayau lpas tu balik lambat kan? okay . . bukan liar okay . . haha ! aku bukan selalu keluar merayau balik lewat. . hari hari2 cuti je macam ni. . aku keluar malam balik tengah pagi bukan aku tak bagitahu parents aku lah. . :) sebelum aku keluar pergi mana2 . . aku bagitahu dulu parents aku. . aku bagitahu dengan siapa aku keluar. . pukul berapa aku balik . kalau tak tahu balik pukul berapa janganlah pndai2 janji okay ~ :))

Tu pasal lah aku boleh keluar malam balik lewat. . parents aku kenal dengan siapa aku bergaul. . aku tak bergaul dengan mat2 rempit ke . . pailang2 ke. . hahaha. .kami budak2 biasa yang selalu lepak keluar jalan malam2 untuk release stress daripada hari isnin sampai jumaat. . hahaha. . kalau keluar malam pon mesti tengok midnight movies. . kul 3 habis. . lepak lah kat kdai2 makan. . haha . . selagi aku tak melampaui batas dan tak mengkhianati kepercayaan yang parents bagi kat aku. . takde sebab aku ditahan untuk duduk kat rumah sahaja kan ? :))

Satu je nasihat. . kalau parents korang dah bagi kebebasan macam tu. . korang jangan lebih2 pula. . bak kata orang dah bagi peha nak betis. . Mybe parents kita bagi kita keluar macam tu. . tapi aku tahu dalam hati diorang mesti fikir keselamatan kita kat luar rumah tu kan ? ahaaa ~ so pandai2 lah bawa diri. . . bagi mereka yang keluar malam untuk pergi merempit , bersosial tu. . fikir2 lah keluarga tersayang dekat rumah tu okay ? :)

SEKIAN , SALAM :)
LIKE THIS POST ?
Post a Comment

besties forever

besties forever
this is me. . the real me . . so crazy and kinda friendly :) easy go person