Dear Followers

Sunday, March 18, 2012

hari penentuan . Keputusan SPM !

Assalamualaikum semua , selamat sejahtera penutur bahasa tercinta .

hari ini aku nak buat satu entry berkaitan dengan keputusan SPM . hari ni nak guna ayat ikut skema sikit . dah lama tinggalkan buku karangan kan ? :)

Seperti yang kita semua tahu ... keputusan SPM akan keluar 21 Mac ni . . takut rasa hati ni makin membuak2. bukan takut sebab apa. . takut apa yang kita target tak tercapai. . sama macam PMR dulu . . target 5 dapat 4 . sedih gilaa. . SPM ni pun target 5 juga. . doakan supaya impian aku tu tercapai . .

Kalau apa yang aku target tu dapat . aku nak botakkan kepala aku sama macam masa aku jawab SPM masa hari pertama ! dan kalau tercapai target tu. . parents aku nak buat kenduri kesyukuran . jemput datang mana yang kenal empunya diri ni .

Tapi itu semua belum tentu lagi. semuanya bergantung kepada keputusan. aku tak tahu sama ada nak ambil guna tangan pada hari tu jugak atau SMS aje ! hahahaha. . tapi kalau sms takut2 sistem hang pulak. . maklumlah kita tinggal dekat Malaysia. . kena berpijak di bumi yang nyata . belum maju lagi bab2 tu . :)

Cuba tengok dekat sidebar aku ni ! ada countdown untuk ke hari rabu . 10am keputusan diumumkan ! perhhh . perasaan masa aku ambil keputusan UPSR dengan PMR kembali lagi . . hee. . UPSR dpt 3 . PMR dpt 4. . SPM ? adakah 5 ? doa2 kan ! ! aminnnnnnnn ~

SEKIAN itu sahaja luahan rasa hati saya. .
Terima Kasih kerana membaca . :)


LIKE AND FOLLOW me :)

besties forever

besties forever
this is me. . the real me . . so crazy and kinda friendly :) easy go person