Dear Followers

Tuesday, February 7, 2012

entry pertama

assalamualaikum to my dear readers. . and a very selamat sejahtera. . hahaha ~ :3

sekian lama. . hari berganti hari dan bulan berganti bulan. . baru hari ni aku nak update blog. . inilah entry pertama aku untuk 2012 ni. . tak percaya ? pergi tengok blog archive aku tu. . haha. lepas je bulan Disember. . aku terus tak update blog. . haha. nak tahu kenapa ? sebab aku sekarang sibuk sesangat ! hahaha. maklumlah. . dah mula bekerja kan. . kalau dulu. . masa zaman2 sekolah. . hari2 update pun takpe. . pgi sekolah pkul 7.15. . balik kul 1 petang. . ada banyak masa terluang boleh update blog . . hee. . tapi sekarang ni. . dah kerja. . masuk kul 7 pagi balik kul 6.30 petang. . kerja dah lah penat. . balik cnfirm2 mandi,solat and terus tertido kot. .

mana ada terus tertido. . terus layan FB je kot. . hahaha. . niat nak update blog tu dah ada. . tapi rasa malas pulak. . hahaha. . penat nak menaip dan takde idea nak taip macamm mana. . padahal banyak je kisah nak dikongsikan dekat blog ni. . cuma takde mood nak berblogging lah kot. . hehehe. . :)

2012 ni. . aku kerja dekat kantin sebuah sekolah. . haha. . nak tahu sekolah mana ? sekolah tu ialah sekolah menengah tengku ampuan jemaah. . haha. sekolah campur. . budak2nya pulak perangai memang macam2. . hahaha. . taknak ar mengkritik diorang. . tak baik. . hehe. penat jugak lah kan layan diorang.. aku kerja pun multi-purpose kat kantin tu. . macam2 kerja aku buat. . tapi okay gak . . dapat pengalaman dan buatkan aku senang nak bergaul dengan semua orang terutamanya budak2 sekolah. . hahaha ~

okay. . sampai sini saje lah. . aku ada cerita lagi. tpi taknak sambung dekat sini. . maybe dekat entry akan datang. . kalau rajin. . hari ni jugak aku update. . kalau malas. . maybe. . esok lusa atau bila2 je aku cerita lagi ! hhahaha
Post a Comment

besties forever

besties forever
this is me. . the real me . . so crazy and kinda friendly :) easy go person