Dear Followers

Monday, December 5, 2011

ALIFF HAZIQ punya pengalaman spm ! ! :)

assalamualaikum my dear followers,readers,fans and my lovely stalkers. . whats up coming down ? ahh sudah. . jangan nak mengarut lebih. . . hahaha ! hari ni. . malam ini. .  di saat yang indah lagi berseri2 ni. . angin bertiup sepoi2 bahasa. . saya dengan bangganya ingin berkongsi satu cerita ! cerita yang bertajuk. . . ALIFF HAZIQ dan SPM ~ :D

ALIFF HAZIQ DAN SPM

aku punya kesedaran pasal SPM ni tiba lambat sikit. . ia bermula semasa peperiksaan percubaan. . hahahaha. sbelum percubaan asyik rasa SPM lambat lagi. . tapi lepas habis je percubaan. . perhhh rasa macam SPM tu esok jee sebab tinggal lagi sebulan and banyak cuti umum pulak. . fuhhh takut betul aku. . time tu barulah datang kesedaran untuk study. . hahahaha. . masa tu jugak aku dapat makwe paling tersayang yang terer bab kira2 yang merupakan subjek paling aku lemau. . hahahahaha. iaitu mathematics dengan additional mathematics. . wuuuuu~ dia tolong aku. . aku tolong dia. . masa study grup. .

masa first day. . . hari isnin . . kerta BM I & BM II. . alhamdulillah boleh buat. . insyaallah A lah kot. . hee. , amin . . rasa gementar sangat2 kott first day tuu. . . asik nak tekencing je rasa. . hari kedua pulak paper BI, . pun macam takde problem. . A pun boleh kot. doa2kan. . essay BI . . aku buat 3 pages jee. . tu pun citer pasal aku dengan hairani. .  how we met. . till i sit for the exam. . hehe. . then hari2 sterusnya berlalu. . SEJARAH sangat2 senang macam soalan sivik semua kata kott. . tapi jangan terlalu yakin takut ada buat silly mistakes kan?? huhu. . tapi ada satu story yg agk secret lah kan. . SPM aku rasa tak macam SPM. . sebab apa ? sebab suasana dia lain macam. . shhhhhhhhhhh~ :D tak diam sgt pun . . kelakar. . aku lepas siap chemistry paper 3 . . ada 2 paper lbih yang tak bole dibawa klua. . so. . . aku buatlah origami. . pastu pngwas tu rmpas origami tuu. . siot laa.  . dah lawa aku buat dooo. . siap ade kaler2 and name tag. . nama dia. . . MR SPM ! ! semangat kan aku ? wuu. . masa kena rampas. . satu dewan ketawa. . cam sakai je kan ??

paper yang aku rasa paling susah. . mestilah add math and chemistry. . add math stakat kredit boleh lah kott.. chemistry aku harap2 boleh lulus dgn cmerlang. . yang lain2 subjek elektif. . aku harap dapat credit atau lebih lah .. takde lah rosak slip peperiksaan tu nanti., . hahahaha. . so bila dah dpt rsult aku ingat kalau dapat matrikulasi aku nak trus pg tnpa fkir 2x. . tapi bila fkir balik sijil matriks takde lah setinggi STPM. . so kalau tak dapa matrikulasi gua masuk form 6 kat skolah aku lah. . :D

so............ setakat ini jelah yang aku nak share.. aku nak ucap banyak2 terima kasih kepada family aku yang sanggup berpuasa and berdoa utk aku dpat jwab dgn tenang, cikgu2 yang dah mengajar aku selama 5 tahun kat skolah menengah dato hamzah port klang :)) and kawan2 yang selalu bagi tnjuk ajar. . especially syahir,sazfizal and ezat. . dorang memang gila . . tapi pandai dooohh~ :D tak lupa untuk my sayangggg~ HAIRANI. . . dia lah tutor aku trhebat. . add math aku rasa mcm bole llus pasal dia yang ajar kott . . hhaahahah~ :D

SEKIAN TERIMA KASIH KERANA SUDI MELAWAT DAN MEMBACA.
Post a Comment

besties forever

besties forever
this is me. . the real me . . so crazy and kinda friendly :) easy go person