Dear Followers

Tuesday, July 26, 2011

nombor 17 dan puaka meja guru

assalamualaikum.... salam sejahtera............ ahh~ ingat aku nak bagi pidato ke apa kat korang? hahaha. sesajee jerkk..


tengok title macam cerita seram bukan? memang seram kott. haha. padahal takda kena mengena dengan hantu pun~ ni cerita pasal aku... hari ni hari jadi aku yang ke-17.. woww ! bangga dah jadi 17.. sebab dah boleh amek lesen kereta kan?? HUHU ! ! bangga siott. hari ni adalah tragedi dlam hidup aku kat sekolah.. haha ! ni semua kerana puaka meja guru....


kitorang ada satu upacara pelik untuk menyambut hari jadi kawan2.. salah satu upacara tu ialah tangkap the birthday boy and baringkan dia atas meja guru yang panjang lebar dan besar tu lalu dibelasah ramai2.. hahahaha.. ni bukan kes buli yeee.. sebab semua orang dah tandatangan agreement.. sesiapa yang rela menjadi mangsa sahaja akan dapat memukul mangsa2 yang lain..  senang cerita... dekat kelas aku semua dah jadi mangsa meja guru tu.. :D


by the way... setakat pukul 9 malam nie.. dah ada lebih kurang 400 orang yang wish.. di fb,sekolah dan juga telefon.. hadiah2 pun dapat banyak.. especially chocolate~ :D hee. memang hari ni hari yang gembira gila walaupun badan aku sakit2... hahahaha... sekarang mahu rest and tengok the late wish... heeeeeeeeeee~ sweet seventeen lah konon sekarang nie.. heee. goodbye 16..


LIKE
Post a Comment

besties forever

besties forever
this is me. . the real me . . so crazy and kinda friendly :) easy go person