Dear Followers

Friday, June 24, 2011

Back to Primary School

heyyaa dear readers,followers and guests. . . 
SORRY LAA LAMA TAK UPDATE BLOG...
sebab aku malas nak update arr. huhu. fokus SPM derr.

Tengok and baca title tu betul . . translate kan ke bahasa melayu. . . balik ke sekolah rendah. . :D
Hari ni aku nak cerita penglaman aku masuk ke sekolah rendah aku dulu setelah 5 tahun tak menjejakkan kaki kat dalam sekolah tu. . . dan pada hari ini. . 24Jun2011 pada pukul 10.30am. . aku telah melangkah masuk ke sekolah rendah sungai udang . . huhu. . 

Bila masuk je ke dalam kawasan sekolah tu . . segala memori indah dan pahit terus menerjah minda aku~ perhh..
perasaan rindu kat kawan2 sekolah rendah terus aku dapat rasa. . bila tengok budak2 main sepak2 penutup botol kat dewan terbuka. . aku teringat masa dulu2 pun aku pernah main sepak2 penutup botol tu. . bila ternampak budak2 main kejar2. . aku teringat mse aku lari2 kat blkang surau yang bnyak rumput and pokok2..

Lepas tu kann.... aku duduk kat tepi pokok sebelah pondok yang ada kat sekolah tu. . aku nampak budak2 main nyorok2. . perh. . . teringat pulak masa darjah 5 ngn 6. . aku time tu pengawas tak bertugas and join budak2 main nyorok2 time rehat. . huuu. . . gila lah. . mcm2 laa. . teringat lari sekeliling kawasan sekolah,lepak belakang blok, teringat budak2 laki kena pakai baju kurung sebab ejek nama bapak. . haha. all my sweet memories :D

Selesai je urusan amek repot kad adik aku. . . aku ngn adik aku terus gerak pergi kantin. . masa aku duduk kat kantin tu. . ada makcik yang jual nasi lemak kat kantin tu tegur aku. . "dik3. . . sini jap." kata mcik tu. aku taw macik tu da lama keje kat situ tp aku lupa nama dia. . dia kata dulu sekolah sini kan. . . lama acik ta nampak kau. . dah 5 tahun da.. besar kau skarang yerk. . huuu~ aku pun ase trharu lah gak ada gak yg igt. . cikgu2 yang pernah mengajar aku pun tegur2 aku jugak. . aku cakap kt cgu2 tu yang aku rindu gila kat sekolah nie~ hohohoho. . to ex students sksu batch 01~06 . . bila lagi nak buat reunion?? :D

sekian terimass~ :D
LIKE kt bawah.
Post a Comment

besties forever

besties forever
this is me. . the real me . . so crazy and kinda friendly :) easy go person