Dear Followers

Sunday, May 15, 2011

Selamat Hari Guru

Assalamualaikum semua ! :)
-tak jawab dosa.. jawab... sayang..

Tengok title post pun korang semua dah tahu kan aku nak cerita pasal apa?? heee....
mestilah nak cerita pasal hari guru tak kan pasal hari lain pulak kan...

Saya disini ingin mengucapkan selamat hari guru untuk semua guru2 di Malaysia khususnya guru2 yang telah mengajar saya sama ada secara formal atau tidak formal.. pengorbanan serta jasa guru tak akan dapat kulupa..
Bagi aku.. guru adalah ibu bapa kat sekolah.. memang patut dia marah kita kat sekolah bila kita wat salah.. kalau dia tak marah or tegur maybe kita tak akan sedar apa kesalahan or kelemahan kita kat sekolah..

sepanjang hidup aku.. ramai dah guru yang aku jumpa.. lain cikgu lain perangainya dan lain tahap kegarangannya.. tapi best gak dapat cikgu garang sebab selalunya kalau cikgu2 garang buat lawak mesti kita ketawa... ye tak? mesti punya arr... huhu..

lastly.. post kali ni khas untuk semua cikgu2 kat sk sungai udang,smk dato hamzah dan ustazah2 dekat kafa nurul ain... and tak lupa untuk Puan Nalalita yang tak dapat sambut hari guru esok.. bak kata Puan Norhayati kena masuk workshop... hihihi..

selamat hari guru untuk.. ustazah azlina, pn. nalalita, pn. zaleha, pn norhayati, pn. noranidah,pn. hasinah, en. mohamad, pn. kanga, pn soo, pn tan, pn khoo, en. shamimi, pn wan sanira, ustazah rozanita, ustaz khairul, en. rodzi dan semua lah cikgu2 yang aku kenal... ramai sangat ni ! hahahahaha.. ;)
Post a Comment

besties forever

besties forever
this is me. . the real me . . so crazy and kinda friendly :) easy go person