Dear Followers

Saturday, May 7, 2011

Blog Famous Aku Berhabuk !

Hello ! ! assalamualaikum dear readers~

buat pertama kalinya dalam sjarah hidup aku berblogging...
inilah tempoh paling lama aku tak update blog dengan entry2 terbaru..
lepas berbulan2 baru aku update...
heee. ttaw knapa.. maybe sakit hati kott nak blogging2 ni..
entah hantu jin saka apa msuk dlam badan smpai dah takde mood nak berblogging ni~


hari ni aku update sebab aku bosan weh ! haha. dah tade bnde nak buat..
spnjang ketiadaan aku dlam blog ni.. mcm2 bnde mnarik brlaku...
tpi aku tak update semuanya kat dlam blog aku..
sbaliknya aku share dkat FACEBOOK ajee.. hahaha..
last entry ak pun psal facebook nak kne ttup? haha.
sume tu konspirasi jhta jer.. :D

heee. sekian da pnat mnaip.. TQ~

LIKE
Post a Comment

besties forever

besties forever
this is me. . the real me . . so crazy and kinda friendly :) easy go person