Dear Followers

Saturday, March 12, 2011

yeah ! Hari ni aku sakit sangat !

wahhh ! bce je title tu......
"budak ni gila ke suka sakit..."
HAHA ! tak lah.. tu main2 aje. tension douh.. ari ni mcm2 sakit datang !
pagi2 bangun dah kena resdung.. tengahari pening kepala sbab asyik bersin aje !
perhhh.. mcm2.. petang plak sakit prut + skit2 yang tertera.. hahaha....

and sekarang.. aku ase sakit kpala and sakit perut ! whoaa.. dah lah tade sape kat umah ni.. 
sape nak msak utk aku ? hermmm.. trpakse la prgi ke kdai.. bli mee goreng pun jadi lah..
wat alas perut ni haaaa.. ;) air buat sndiri.. save bajet !

heh.. ape bole buat.. dah nasib badan ! cobaan semata2... hidup shari kalau tak kne uji tak sah.. :)
kan3 ? tak elok mrungut.. hee.. tapi tadi aku dah merungut.. hurmm.. tape2.. biasa lah tu..
manusia.. tak lpas dari wat ksalahan kan ? ? so am I . . .

sekian saja. assalamulaikum !


LIKE !
Post a Comment

besties forever

besties forever
this is me. . the real me . . so crazy and kinda friendly :) easy go person