Dear Followers

Sunday, March 13, 2011

Pakej Percutian FREE ! !

"Pakej Percutian Seminggu Siang Seminggu Malam"

HAHA ! tengok je title tu mesti ingat macam orang kaya je aku ni ! !
pehh.. KALAU LAH AKU KAYA... hah.. bodo2.. igt ni segmen raja lawak kea !
Ini bukan pakej percutian pergi ke luar negeri,negara,daerah or luar rumah ! hahahaha..
Pakej percutian ni semua ditaja oleh cikgu2 matapelajaran kelas aku ! kelas ape ? 5s1..

Kata kelas 5S1 kan ! memang tak sah lah kalau takde Homework masa cuti seminggu ! 
tapi kan.. aku rase smua cikgu2 kelas aku ni mcam dah berpakat nak kenakan kitorang..
nak taw kenapa ? sebab kat kertas2 uh... mesti ada tulis "PAKEJ PERCUTIAN" semua pulak tu..
menggiler punye.. tape lah.. nty aku antar semuanya pergi KLIA.. hahahakS ! -dah2 jgn merapu-

ok laaa.. skit je nak update.. Nak pergi bercuti dgn pakej2 prcutian yang ditaja khas ni.. kalau aku kaya.. aku tak amek pakej2 ni.. :D
sekian.. salam ! :D

LIKE


Post a Comment

besties forever

besties forever
this is me. . the real me . . so crazy and kinda friendly :) easy go person