Dear Followers

Monday, March 14, 2011

Apa Aku Buat Hari Ni ?

Hari ni aku memang gila superb BUSY lah ! hahaha..
Buat pengetahuan anda semua... hari ni sepatutnya cuti sekolah kan ? ? tapi... aku kena gak pergi sekolah..
sama macam tahun lepas.. kalau 10 hari cuti.. 6 hari daripadanya aku kena pergi sekolah.. haha !!

Pukul 9 dah kena ada kat sekolah.. hehe.. ade LATIHAN PANTUN dengan budak2 sewel ! ! 
Mereka asyik gila dengan ayat MENIKMATI PEMANDANGAN FLORA DAN FAUNA ! haha.. ada 2 konotasi disitu bak kata cikgu.. HAHA ! ! ape nak jadi lah ngn kawan2 aku yang sengal ni !

Lepas abes latihan.. lepak kat kedai mamak yaww ! ! lame ar gak.. then pegi Pusat Tusyen Delta.. haha ! ade kelas chemistry dari 1pm-3pm... rehat 30 min then sambung kelas chemist 3.30pm smpai lah 5.30pm.... mase nak balik.. aku redah hujan beb ! perh.. skarang ni aku tunggu masa nak pening ajee.. XD 

Sekian aje lah citer aku ari ni.. nnti lepas ni.. aku update BULETIN SEMASA... haha.. relax eh kawan.. SAYA PENAT ! ! ase hilang separuh nyawa ari ni.. heheeee.. ASSALAMUALAIKUM ! :D

LIKE 
Post a Comment

besties forever

besties forever
this is me. . the real me . . so crazy and kinda friendly :) easy go person