Dear Followers

Friday, March 11, 2011

Anda Bijak Jauhi ZINA !

assalamualaikum semua ! haaaa...

hari ni aku dapat bnyak info yang berguna untuk dunia dan akhirat... haha ! kat sekolah tadi.. ada ceramah daripada RAUDHATUS SAKINAH yaww.. :) ceramah ni memang best.. Tajuk induk yang mereka ingin tekankan ialah jauhi zina.. heee..

sebelum ni ramai dah orang yang sudah terlanjur.. berZINA.. dah dpat anak pergi buang.. ishh3.. itighfar.. binatang pon tak buat anak dia mcm tu ni kan manusia.. sememangnya lagi teruk dari binatang kan ? Allah itu maha adil... sesiapa pon tak akan terlepas dari dosa yang mereka telah buat melainkan dia telah melakukan taubat nasuha.. hurmm.. bila tengok slideshow bayi2 kene buang... trase sdih sgt.. cbe bygkan kalau anda yang jadi bayi tu ? sedih tak sdih la kan.. kena buang dgn mak sndiri.. ishh3..

saya berharap smoga pihak raudhatus sakinah akan terus menyampaikan info2 tentang ini.. dan memperbanyak lagi kempen2 ANDA BIJAK JAUHI ZINA. . .

LIKE KAT BAWAH..
Post a Comment

besties forever

besties forever
this is me. . the real me . . so crazy and kinda friendly :) easy go person