Dear Followers

Saturday, March 12, 2011

all alone at home !

whoooooaaaaaaa !
ari ni aku dok sorang2 jer kat rumah yaww ! hahahahaha.... agak lah kan..
kena tinggal ngn fmily aku laaaa.. heee. eyh ! sbenarnya bukan kene tinggalkan.. tapi...
aku yang tak nak ikut dorang smua blik kampung ! !
bukan sbab aku tak ske balik kampung.. aku tak ikut sbab mungkin esok ada ltihan hoki !
heeeeeee.. tu je lah modal aku tak ikut balik kg ari ni..

malam ni ! aku tido sorg2 kott.. haha.. relax ! abg tak tkot lah.. dah biasa daaaaa..
HANTU pun tak berani nak kcau aku taw ! sekali aku gertak hilang dorang taw ! hahaha. orang ke ? :P
haha. tape2... nty mlam aku invite czen aku dtang sini tengok bola same2.. FA cup round ke 5 same2..
so... tade lah aku nty terlebih berani.. haha..

heeeee.. tu je kot aku nak citer.. btw.. same2 kita berdoa kpada mangsa2 tsunami dan gempa bumi di Jepun.. dengar breaking news tadi.. ada loji nuklear meletup.. perh ! bahaya.. lagi2 kalau ada kbocoran radiasi.. sudah jatuh.. ditimpa tangga..

LIKE
Post a Comment

besties forever

besties forever
this is me. . the real me . . so crazy and kinda friendly :) easy go person