Dear Followers

Sunday, February 6, 2011

ESOK ISNIN LAH ! ! :)

yaww ! lama sudah tak update story kan ? ? hahaha.. rindu pulak nak update.. :D
kali ni aku nak story pasal hari Isnin.. ramai budak sekarang fobia dengan isnin.. haha. tak kesah lah lepas cuti panjang or pndek.. msti bila esoknya isnin.. news feed dkat Facebook Aku mesti ramai yang cerita pasal esok sekolah dan kerja tak siap... :D

heeeeee... kerja tak siap tu biasa ar.. lau cikgu yang mengajar tu baik.. aku sure korang mesti tak kesah punya siap or tak.. tapi kalau cikgu tu garang baru lah korang nak siapkan time tu jugak.. hahaha ! ! aku taw sangat coz aku pun macam tu.. tapi tak lah teruk mana.. hahah ! ok sikitlahh.. :)

so... nasihat utk korang.. buat aje kerja kalau dah dapat.. kalau kau tunda kejap.. kejap.. kejap.. kau boleh kira brpa banyak kejap.. :) campurkan semua dah jadi banyak kejap.. hahahaha ! so memang tak kan terusik punyalah.. :D heee.. paku dulang paku serpih kata orang dia yang lebih.. haha. aku ke tu ? ntah.. ade trasa sikit kat situ.. hahah !

k lah.. tu saje.. :D selamat membaca post2 aku yang lama kalau rajin . . :)
assalamualaikum
LIKE ? ? 
Post a Comment

besties forever

besties forever
this is me. . the real me . . so crazy and kinda friendly :) easy go person