Dear Followers

Tuesday, February 15, 2011

ceritera calon SPM 2011 :D

yawww. selalunya kalau orang cerita pasal cuti umum ni kan. mesti kau orang semua terbayang.... duduk goyang kaki je kat rumah kan ? lepak2.. mkan dan tido.. tengok tv dan online facebook.... hahahahah~ tapi tu lah.. cuti umum maulidur rasul hari ni aku tak dapat nak relax2 langsung douh... ahaha. tv pun aku tak tengok langsung tau tak ? hahaha..

pukul 11.30 pagi jer dah nak kena pergi kelas tusyen add math kat delta chi liung.. balik dalam pukul 1.. heh. masa on the way nak pergi kelas.. boleh pulak tayar motor bocor terkena paku.. nasib baik tayar motor aku high class tubeless beb. haha. so.. isi angin balik tampal lah kan.. :) sampai je kat rumah.. makan sikit aje.. then pukul 2 pergi kelas tusyen lagi kat tempat sama.. tapi yang ni kelas kimia.. sampai 4.30 petang.. hooho ! lama kan ?

sekarang.. aku tengah sibuk gila siapkan kerja sekolah semalam yang berlambak dan kerja tusyen... whoaa ! boleh jadi gila siot. hahahaha.. tapi tak apa. sebagai mangsa SPM saya kena berkorban banyak masa untuk berjaya.. ceyh. tapi itulah hakikatnya kan. ;)

heee. sekian terima kasih kerana telah membaca luahan hati aku ni. . gembira cmpur sedih = gila :)
Post a Comment

besties forever

besties forever
this is me. . the real me . . so crazy and kinda friendly :) easy go person