Dear Followers

Friday, December 3, 2010

hello.. saya budak baru buat blog :D

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua yang melawat blog saya ini.Sebenarnya saya pun tidak tahu apa fungsi blog ni. Sesiapa yang rasa dia baik hati nak tolong saya faham pasal blog ni dipersilakanlah yaa~ Saya rasa blog yang saya nak buat ini adalah blog untuk saya luahkan segala isi hati saya. Segala isi hati? ? mungkin bukan segalanya lah kott.. adalah yang mana ptot korg taw atau tak kan.. kalau korg sedar atau tak,, sy suda pndai guna shortform.. td sy pnye style mnulis mcm format SPM kan??

Saya harap kamu semua boleh mempromosikan blog sy ni kat kwan2 korg.. supaya lbih trkenal di mata buana! ceyh. mnyampah aku dgar.. hahahahahaha! ! sekian assalamualaikum :D
Post a Comment

besties forever

besties forever
this is me. . the real me . . so crazy and kinda friendly :) easy go person